lördag 18 december 2010

Jultävling


Jag har hittat ett helt oslagbart koncept. Jag känner mig samvetslös som inte skänker mer pengar till bättre behövande, typ barncancerfonden, läkare utan gränser, stadsmissionen osv men jag har fan inte råd.

Därför tänkte jag skänka andras pengar istället, smart va? Era pengar rättare sagt! Eller på sätt o vis blir det båda våras pengar men ni fattar om ni läser första inlägget i andra bloggen.

Jag har börjat med en ny hobby, ni kan se vad om ni klickar på blogglänken här till höger. Bloggen heter En hjälpande ängel. Dessutom tänkte jag nu i juletid lotta ut ett par valfria kreationer till den som kan gissa närmast vilket inlägg i ordningen detta är. Skriv i kommentarsfältet vilket nr detta inlägg har så får vi se vilka 3 som kommer närmast. Det går även bra att säga för de som vinner att jag vill ha en sån fast lila (eller röd eller blå, ja ni fattar grejen)

Eftersom vissa kanske blir länkade till just detta inlägg o kanske inte läser revideringen så tillägger jag härmed att i min lista där jag loggar in står det ett annat antal inlägg än vad det står i mitt bloggarkiv. Det är alltså den siffran ni ska gissa på och jag avslutar tävlingen på måndag så jag förhoppningsvis hinner skicka så det kommer fram innan jul.

11 kommentarer:

Nina sa...

1242 :)
Blå vore fint...
Kram Nina!

Haakon,Patrick & Patricia sa...

352

Haakon,Patrick & Patricia sa...

Fel 1242 om du menar från början
täankte på 352 , för i år

hm sa...

nä men v fan, syns det =(
då måste ja ju komma på nåt annat ju..
Hell...

hm sa...

o hur ser ni det,. JAG ser inte?

Nina sa...

Det står inom parentes efter varje årtal i ditt bloggarkiv :)

hm sa...

Hmm, enkel matetmatik alltså =)
Men jag missade det helt =)

Systeryster sa...

Jag säger 1300 för jag orkar inte räkna, men hoppas på pluspoäng för att jag är din syster... ;P

Karin sa...

Jag gissar på 1326 =)

/Karin

Fanstyg sa...

Vad sägs om........783? :D

Kattis sa...

Tror på typ, 1357 stycken!!