lördag 18 december 2010

Revidering

Hmm jag är visst värdelös på att anordna tävlingar oxå. Jag har inte listat ut hur man kan se hur många inlägg jag gjort totalt, så jag tyckte jag var smart men kanske syns det nånstans. Fast 1242 stämmer egentligen inte helt. Men det kanske är för att min räknare räknar med även opublicerade inlägg ( inte för attt jag har nåt minne av att jag inte publicerat nåt jag skrivit men ändå) och utkast o sånt.

Så kanske jag kan låta tävlingsfrågan bestå och tala om att 1242 är rätt nära men inte rätt. Så gissa om ni som gissat om ni vill så gör vi om frågan "hur många inlägg tror jag att jag har gjort om jag ska lita på blogspots räknare"

2 kommentarer:

Nina sa...

Men ååå!!!
Okejrå :) Då blire gissning här...

1307

Blå blir iaf fint fast nu blev det ju svårare dårå :)

Kramen!

hm sa...

Haha, ja grejen va ju att det skulle bli liksom jämnsvårt för alla. För att svara på hur många kusiner jag har är rätt lätt för typ min syster o min mamma. Och skulle mamma eller pappa svara fel skulle man ju bli lite misstänksam..

Men vem vet Nina, jag kanske får utfärda tröstpris oxå ;-)