onsdag 22 december 2010

Gör icke idag det du kan göra imorgon

Skulle ju blogga om miniäggets allra första födelsedag, men jag är helt slut så det får bli imorn. Dessutom är väl klockan närmare 24 iaf o då är det ju ändå "en dag försent" (typ iaf) så då kan jag lika gärna vänta ett par timmar till. Men så mycket kan jag iaf säga att det är helt otroligt hur hon har gått från det här söta lilla som knappt rörde sig, till detta monster som kommit på att drar man tillräckligt hårt i underluckan kan man ställa sig på den för att se vad det finns för spännande uppe på spisen... Jäkla skitunge ;-)



2 kommentarer:

Nina sa...

Företagsam liten dam :)
Idag kom iaf min vinst fram, tack jättemycket <3
Kram å God Jul!
Nina

hm sa...

Så bra att den hann fram före jul =)

Ja denna unge kommer driva mig till vansinnets rand =) Blir nåt stort av henne