onsdag 28 november 2007

Effektfullt morsan

När man för en gångs skull försöker planera lite på morgonen bara för man har en tid att passa, vad händer då? Vi skulle på dagisbesök halv 10 så för att underlätta klär jag mig på en gång istället för att strosa runt tills det är dags för panik. På så vis är det bara ungarna jag måste stressa på kläder ifall vi får tidsbrist. Det sista jag gör är att stoppa i lillhönan lite gröt så hon ska vara glad o nöjd under besöket samt kanske till o med somna på vägen hem. Hon vill ha den ganska lös så den är mer som puré och i min jakt på att vara effektiv (mata o klä samtidigt) märker jag inte att lillhönan ser precis när jag stoppar in skeden. Grattis! Grötmos över hela mig, så effektivt visar det att klä sig innan frukost, nu återstår problemet med att välja kläder igen. *s*

Inga kommentarer: