tisdag 27 november 2007

Snooze

Betyder inte det att man ska få somna om? Fast 1 av 4 kanske räknas?
Här ringer pappalappans klocka 5 över 7 o väcker hela familjen. Sen snoozar han, vänder ryggen till o somnar om. Men de söta, rara, små barnen har inte riktigt förstått detta med snooz än så dom somnar inte om så det är bara att inse att den härliga tisdagsmorgonen har börjat. Grattis mamma! Jag är trött...
Nu ska jag inte vara jättesur för ibland lyckas han faktiskt stänga av klockan innan alla vaknat. Och det känns som ödet att jag sa nej till o se film igår. Tur var väl det för då hade jag varit mer död idag. Klockan var 21 o jag har börjat titta på filmens längd istället för normala människor som läser baksidetexten. Men efter snabb huvudräkning kom jag fram till att filmen inte skulle vara klar förrän strax innan midnatt o hur tråkigt det än kändes så fick jag skjuta på det. Och då var det ändå min kapten jag valde bort - det ni!



Inga kommentarer: