torsdag 1 november 2007

Riktiga män är skitiga?


Vinterdäcken på. Tidigare har vi haft allrounddäck så vi har inte behövt byta men nu när vi flyttat ut i skogen kändes det bäst att ha riktiga vinterdäck, annars lär vi ligga i diket snart... Se vad duktig min man, min ögonsten o mitt ljus i mörkret är. Det är nåt visst med karlar som kan saker tycker jag. Eller som bara gör saker. Inte för att det är så svårt att byta däck men ändå, visst är han sexig?
Han blev riktigt skitig om händerna o då kommer jag ihåg att min pappa hade alltid skitiga händer. Även om han hade tvättat sig så var de lite halvskitiga (han jobbade på bilverkstad halva sitt liv). Jag trodde att alla män hade skitiga händer o när mamma träffade sin nya o nuvarande man så var han så ren (han jobbade på kontor). Det är faktiskt lustigt hur jag kommer ihåg att jag var lite skeptisk o funderade faktiskt en hel del på varför han var så ren om händerna - var han ingen riktig man? Men men, det visade sig att han var precis lika riktig som nån annan (som pappa) o min man är nu också en "riktig"man =)

Inga kommentarer: