onsdag 11 november 2009

Kanske är jag den snyggaste i världen

Nu har jag fått ytterligare ett mail på facebook att jag måste skicka vidare till 15 vänner för annars raderas mitt konto p.g.a ett fullbelagt facebook. Jag fick ett för nåt halvår sen oxå där jag skulle bevisa min aktivitet. En aktivitet som är rätt sporadisk. Då som nu.

Jag skickade inte vidare till en enda vän trots att det var högaktningsfullt signerat av facebooks skapare vad han nu heter o allt. Otroligt nog är mitt konto fortfarande kvar. Återstår att se om jag får vara kvar även denna gång.

Om mitt konto inte raderas kommer jag tolka det som att facebooks skapare vill ha mig kvar trots min rätt så begränsade aktivitet. Kanske tycker han att jag är den snyggaste tjejen i världen o han vill sitta o titta på min profilbild lite då o då. Då kan han ju inte gärna radera mig.

Eller så tycker han att jag är så otroligt duktig på att så sojabönor i farmville. Bara nån gång då o då glömmer jag bort dem så de ruttnar. Men jag har korna i hagen iaf så inte stackars förbipasserande behöver fly för sina liv när det kommer 2 galna kor dundrande. Eller så tycker han att jag är så sympatisk för att jag låter mina hönor ströva fritt, för vem vill inte ha frigående ägg på bordet?

Eller så är hela kedjebrevet en bluff, men jag föredrar att tänka att det är det första alternativet som gäller. Jag kommer utgå från det.

2 kommentarer:

kÅnstig tant sa...

Jag tror hursomhelst att det handlar om att han tycker att du är snyggast i världen och slickar på din presbild genom dataskärmen! Sådetså!

hönsmamman sa...

Kanske därför jag känner mig så blöt ibland. Kommer över mig som en känsla bara =)