torsdag 26 november 2009

Plopp

Nu kan jag inte ringa folk heller längre. Varenda gång jag ringer nån så svarar dom inte längre med namn, utan dom svarar med andan i halsen "är det dags nu". Det är ju för fan minst 3 veckor kvar. Fast kanske jag bör packa nån väska snart o ta reda på vilka nummer som ska ringas när det väl är dags. Men inte ikväll, imorgon typ.

Ikväll är jag för trött och när jag la barnen så nös jag o trodde på allvar att jag skulle spricka o så fick jag förvärkar i rena förskräckelsen. Så det blir ett kort inlägg ikväll för nu går jag till sängs med en alvedon.

3 kommentarer:

Haakon sa...

Han kommer när det är dags *ler*

Cin sa...

tick tack tick tack... kram

sara sa...

Gissa hur kul det är att svara i telefon när man gått 3 veckor över tiden och folk låter besvikna för att man lyfter på luren...