tisdag 3 november 2009

Sorry mamsen - vi är inte vänner längre

Jag ska göra ett litet test.

För det första tänker jag se om min mamma säger upp kontakten med mig eftersom hon antagligen enligt mailet kommer förstå att jag inte anser henne som någon vän.

För det andra tänker jag skicka det vidare till alla andra jag känner för att se hur många riktiga vänner jag egentligen har.

För det tredje kommer jag klocka för att se om den där livs kärleken kommer höra av sig inom 5 min. Hoppas bara att det är min man som meddelar sig på något vis. Jag väntar nämligen på att en studiekamrat ska höra av sig. Blir jobbigt att behöva skilja mig o flytta ihop med en kvinna som redan har man o utflugna barn o säkert är rätt nöjd med sitt liv som det är.

Så här står det i slutet av mailet iaf:

Om du har öppnat detta mejl, är du tvungen att skicka det vidare till de flickor du känner.. Om du inte skickar det tillbaka till mig, tar jag för givet att du inte ser mig som din vän. Skicka det vidare och inom 5 minuter kommer ditt Livs Kärlek att ringa dig eller skicka ett meddelande.

Inga kommentarer: