onsdag 25 november 2009

Tjocksmock

Så här känner jag mig nu. Som en strandad val. Har jag nämnt att personalen nere på Ica har börjat slå vad? Inte om när jag kommer föda, utan när jag kommer spricka! Jag förstår dem.

Jag har dragit tillbaka sätet i bilen så jag precis når pedalerna o ändå börjar ratten skava mot magen när jag svänger. Så jag försöker att inte svänga i onödan. Dessutom tar bilbältet stopp. Det är precis så det går runt. Jag behöver iofs inte oroa mig för det automatiska stoppet inte hakar i om jag krockar, eftersom det inte finns mer bälte som kan dras ut. Att bara se mig ta mig i o ur en bil (mest ur) skulle nog hamna under komik på youtube.

Jag har aldrig varit trött på o vara gravid o trodde inte jag kunde tröttna, men nu är det nog nära.

2 kommentarer:

Haakon sa...

En bild då du sitter i bilen , tack

En video då du stiger ur , tack

hönsmamman sa...

Eh, nej och.... nej =)