måndag 8 december 2008

Hellre död

Jag bloggar inte. För jag är typ död. Eller lite är det nästan så jag tycker det skulle vara lika bra. Att vara död alltså.

Barnen har varit sjuka en vecka o minsta med en trolig öroninflammation o ni vet ju hur bra nattsömnen blir av det. När dom börjar friskna till blir jag sjuk. O jag menar riktigt förkyld så där som en man som tycker att föda barn e väl bara in på BB o vända. O när man blir så sjuk o man redan ligger på minus på både ork o sova-kontot redan från start då känns det segt.

Vad som känns lite roligt så här i allt det nattsvarta är att Kommando-mamman läser min blogg (det e hemskt roligt att ni andra läser den oxå såklart men kommando-mamman känner jag ju inte så hon måste inte läsa den *S*) Jag nominerade henne till årets bloggare på rix fm. Eller om det var sveriges bloggare eller nåt sånt, kommer inte ihåg. Hon blev glad o då blev jag glad för att hon blev glad *S*

Om jag överlever ska jag börja blogga mer seriöst redan på måndag efter allt luciakaos.

Inga kommentarer: