onsdag 31 december 2008

Nyårsmeny

Skulle söka upp receptet på kräftröran jag skall bjuda på ikväll men fick ingen träff på mitt sök. Fick smärre panik då jag inte är så förtjust i röror att jag fanasifullt kan svänga ihop o höfta i lite på känn. Precis innan hade jag skrivit en ömkande inlägg hos Flygplanskvinnan (se länk här bredvid) för hon har just råkat ut för magsjuka för andra gången på kort tid. När jag inser att jag på tasteline sökt på kräkröra är det kanske inte så konstigt att man inte får någon träff... Jag sökte om...

Vi är ingen bräserad anklever-familj utan kort o gott består vår meny ikväll av:

Förrätt
Kräft-/Lax-/Tomatjox på macka (3 olika röror alltså)

Huvudrätt
Kött o potatis, eventuellt nån sås antar jag

Efterrätt
Frukt o en jävla massa chips

4 kommentarer:

Jenny sa...

Hahaha!Kräkröra!gud vad roligt!Vi kan fixa det till dig!Finns massor!

Anonym sa...

Nä, usch. Jag står över tack...

Anonym sa...

Blev nyårsmiddagen god ??

hönsmamman sa...

Den blev jättegod men vi orkad einte göra fruktsallad för kl blev så mycket så det blev kladdkaka istället.