onsdag 3 december 2008

Alltid imorgom

Börjar med lite skräckblandad förtjusning inse att det kanske inte bara är min mamma, syster o svärmor som läser min blogg. Kanske borde man börja skriva lite roliga o intressanta saker för omväxlings skull. Och framför allt lite oftare.

Den senaste tiden har dock varit råplugg (fast halva tiden har jag ändå lyckats fastna på helt andra sidor är ekonomirelaterade på nätet) då jag har min examina ikväll. Jag är skitnervös o dessutom är jag hemma med halvsnoriga barn så så mycket till förberedelser blir det inte.

Men sen - sen - lovar jag att bara skriva underhållande inlägg till världen!

4 kommentarer:

Jag skaffade mig en PT sa...

Annars går det tydligen bra att blogga om katter.

Jag har haft dagboksångest i 20 år men den släpper faktiskt nu när jag lägger ut den på bloggen. Det är väl som man säger att troll spricker i solen.

Anonym sa...

Utöver din mamma, syster och svärmor är det även en kusin som är inne och läser :D
/Denise

hönsmamman sa...

Ja, kanske en o annan kusin oxå =) o nån kompis syters mosters före detta svärmors kompis katt *haha*

Jag skaffade mig en PT sa...

fast jag läser också! Helt okänd 08:a... :-D