tisdag 30 december 2008

Olycka?

Kom på en till grej så här på kvällen. Pratade med en gammal killkompis (ja han är inte så gammal, han är typ ung som mig, fast lite äldre *S*) o berättade att vi ska yngla av oss igen. Jag sa oxå att det inte var riktigt planerat, för det var det verkligen inte (dock välkommet, fast det hade passat bättre om ett år). Han sa att inget barn kan vara en olycka vilket jag tyckte. Inte att själva barnet är olyckligt eller så men det var lite av en olycka att det blev till.

Han undrade då om jag klivit ur duschen, halkat o landat på min mans skitiga kalsonger som låg slängda på golvet. DÅ hade det varit en olycka. Så jag får ändra mig. Det var ingen olycka, bara lite taskig, förvirrad tidsuppfattning under helt fel period av månaden...

4 kommentarer:

Malin sa...

Vet några som fick en sladdis, tror det var deras 7de barn. När barnet sen var född och folk frågade om det var ett misstag så svarade pappa:"Ja, det var det men det är vårat bästa och mest älskade misstag".

hönsmamman sa...

Ja, även om det inte riktigt var tänkt så, så är vi ju glada såklart-

Jag skaffade mig en PT sa...

Men grattis!! Vi har också en liten "Hoppsan". Inte riktigt planerad men otroligt välkommen!

Grattis igen!

Anonym sa...

Ja, det blir nog ett väldigt trevligt hoppsan antar jag *S* Tackar!