onsdag 17 december 2008

Återkommer i helgen

Meddelar härmed att ni inte behöver sitta o uppdatera sidan var 5:e minut. Kommer inte hinna blogga nåt mer denna vecka. Har sjukt långa dagar (hoppas jag inte nån vanlig 8-5 arbetare läser för då skäms jag ju) men längre än jag brukar ha iaf. Vikarierar för min mamma i en skola denna vecka så mina stackars kycklingar har fått gå 9-16 på dagis o imorgon *rys, hemska tanke* måste jag ställa klockan för då måste jag lämna dem redan kl 8.

På lördag ska vi tydligen ha någon sorts form av tipslördag här hemma för en massa folk, så har jag inte nåt bloggämne i slutet av kvällen då är det nog bara att inse att vi lever ett ganska trist liv...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det sköna är ju att hon är gift med en 7.30-19.00-snubbe... ;-)

Puss hjärtat!

Anonym sa...

Hos oss vanliga dödliga är det där en kort dag....

07.30 till 16.40 är mer vår melodi