onsdag 31 oktober 2007

90210 (tror jag det var va?)

Ingen borde behöva vara vaken när Beverly Hills går 6.30 på morgonen... Vet inte om det var en sån bra serie när den gick på riktigt heller men det är verkligen ingen serie man känner någon direkt lust att följa idag.. Lillhönan vaknade redan före 6 idag o jag försökte verkligen amma om henne så hon skulle somna om till 11 eller nåt men hon pusta o frusta o stöna o rulla runt så det slutade med välling. Men försent, hon var redan för vaken så det var bara att gå upp. Tänk om jag åtminstone hade haft mitt avsnitt av Desperate Housewifes inspelat från igår att se på men icke - dvd:n strejkade igår när jag skulle trycka på rec så jag får vänta till reprisen på söndag - igen! Skit! Men annars så lyser dagen med hopp. Jag skall gå o klippa mig o sen bjussar jag på en spruta till lillhönan på bvc.

Inga kommentarer: