fredag 12 oktober 2007

Matematik

Idag skulle barnens farmor o farfar ha kommit men så ligger dom hemma sjuka istället till storhönans stora besvikelse.. Eller är det så att besvikelsen ligger i paketet som farfar skulle få som hon redan frågat 14693 gånger om vi ska öppna nu?

Och jag har städat i onödan *S*
Inte för att jag har nån pedant svärmor som seglar in genom dörren tittandes här o där o pikar att "ja, det är ju lite svårt o hinna med allt med 2 små barn" utan jag har en jättebra svärmor (och svärfar) och det behövdes städas ändå och man är så nöjd o glad när det är över o fint... Och det är det nu. Iallafall i 2 rum av 7. Hmm en finprocent på vad? Inte ens en tredjedel. Hmm, Jag får återkomma...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du e gullig du!
Jag får ju lov att kontra med att...bättre sonhustru kan man inte ha, du e jätteduktig!
Kram från
svärmor