lördag 6 oktober 2007

Hemska mamma?!?

Ikväll har jag varit på Tupperware-party fast utan tupperware *S*
Min käre syster ysters kompis ville ha lite folk så jag sa att jag kunde komma om jag fick ta med mig liten höna för jag tycker hon är lite för liten att lämna än (även om hon tycker mycket om sin pappa, det är inte det), men jag måste säga att det kändes lite konstigt att sitta med ett gäng medelålders fnittrande tanter som klämde o kände o studerade. Inte på mig eller bebis då utan det som såldes förstås. Allt skulle förklaras o sen skickas runt o då började det genast kännas ännu mer bisarrt när jag såg hur lillhönan glatt sträcker sig efter färgglada delfiner o roliga pinnar som vibrerar...

Så vi gjorde ett kort besök, nallade ur godisskålen (bokstavligt talat nu) gjorde vår beställning (ett par iskuper formade som små penisar) o åkte hem. Fjortisarna fick fnittra vidare med sina vinglas medans vi åkte hem, surpla välling o däckade i sängen. Jag är alldeles för trött för att hålla på med vare sig det ena eller det andra just nu iallafall. En vag skymtning av en halvt avklädd - eller påklädd egentligen (är glaset halvfullt eller halvtomt) man vid sidan av sängen i nästan totalt mörker duger för mig. Jag vet att han finns där o kommer finnas kvar imorgon o dan efter det o dan efter det med. Mer behöver jag inte *S*

Inga kommentarer: