fredag 5 oktober 2007

En Hacker??

Jag har alltid trott att min förstfödde skulle bli en hacker då hon som 9 månader gammal extraherade hela skrivbordet till excel eller kopierade in källkoder i anteckningar. Ibland kunde hela bilden blivit snevriden på skärmen o jag hade ingen aning om hur jag skulle rätta till den igen.. Hon har lärt mig mycket om min dator.

I går så hade jag inte tid att byta filmsnutt till henne (hon gillar att sitta o titta på filmsnuttar på sig själv som vi spelat in som ligger i Windows Movie Maker) för jag var fullt upptagen med att få övertrött bebis att somna så jag försökte lite raskt att försöka få henne o förstå sambanhdet mellan musen o pilen o klicket så hon skulle kunna byta själv.. Hon tittade på mig som om jag var tokig men sen tänkte hon till o efter nån halvtimme hade hon kommit på snitsen. Så nu drar hon, pekar, klickar o scrollar som värsta hackern!
Och det är skönt att slippa springa in o byta film eftersom varje film ligger på runt 40 sekunder *S*

Inga kommentarer: