måndag 15 oktober 2007

OBS!! JAG MÅSTE REVIDERA FÖREGÅENDE INLÄGG!!

Min man upprördes över att jag kallade innebandy för en sport i mitt tidigare inlägg. Jag hävdade ju att jag då skrev nån form av sport men det muttrades iallafall om att en sport ska minsann innehålla offsideregler, skrubbsår o tuffa närkamper. Dessutom ska det gå att titta på i mer än 10 min så för innebandyn var det kört. Så jag tar nu tillbaka allt jag sagt (skrivit) och formulerar om mig...

Han fick pusta ut i soffan tittandes på en bunt människor utövandes nån sorts form av gemensamt motionspass.

Så var det sagt, nu över till det väsentliga för idag. Jag känner mig lite stolt för jag har sålt pappas lägenhet. Tänk om det sitter en liten liten mäklare inne i mig och vill komma ut. Kanske ska satsa på en karriär som kavajnissa?

Inga kommentarer: