måndag 8 oktober 2007

Hur kommer det sig?

Vi har en stor säng i vår familj. Och då menar jag ganska stor, vi har en trippelsäng på totalt nästan 3 meter. Pappalappa ligger längst bort o sen kommer storhönan o sen jag o intill väggen ligger lillhöna för hon är så liten än o jag vill inte att storhönan rullar över henne eller sparkar till henne för hon far runt som en jag vet inte vad på nätterna.. Men när vi vaknar på morgonen ligger pappalappa längst bort där han ska och vi tjejer ligger i en enda stor hög intill väggen. Hur kommer det sig?

Vi ligger på en yta så vi hade klarat oss med en 60-säng!!! Lillhöna vid bröstet o storhönan oftast mig. Inte undra på att man sover som man gör o vaknar trött *S* Fast dom nätter storhönan ligger i sin säng i sitt rum som hon börjat vilja göra nu kan jag iallfall inte sova för då känns sängen stor o tom. Hur kommer det sig?

Inga kommentarer: