fredag 2 januari 2009

Bedragen?

Har starka misstankar om att min man varit otrogen. Har ganska så klara bevis. Det gäller vår första dotter. Jag hade köpt lite nyårsgodis som jag lagt i en fin skål. Det var mest jag som gick o nalla ur skålen i smyg o när hon frågade vad jag tuggade på så frågade jag om hon ville ha. Hon tittade sig runt o sa sen att hon ville ha ett äpple. Det KAN inte vara min dotter. Alltså har han rimligtvis fumlat runt nånstans för ett par år sen.

Sen hade hon beställt laxpizza till middag på nyår. Lät lite udda men var faktiskt helt ok. Vad vet man innan man provat?

3 kommentarer:

Jenny sa...

roligt!!!

Anonym sa...

Hahaha, ja vad vet man? =)

hönsmamman sa...

Ja, ja misstänkte det redan på BB iofs då hon kom ut o va 55 cm lång. Ingen i vår släkt e lång. Inte i hans helelr =)