torsdag 24 januari 2008

Bildterapi

Eftersom jag nu är på väg mot mitt nya smala liv i smalhet så tänkte jag att istället för affirmationer (tror det heter så) i form av text så ska jag sätta upp bilder på mig själv när jag var smal. Eller smal o smal - men smalare än nu iallafall. För helt ärligt talat så när jag satt o letade efter bilder på mitt forna jag så hittade jag denna o jag känner inte ens igen mig själv på bilden.

Så lite positiva bilder kan inte skada väl?



Sen tänkte jag att det gäller också att hitta förebilder o önskemål så jag har nåt att längta efter. Hittade en bild på min syster som jag tycker är så fin. Så vill jag se ut när jag är klar med mig själv. Eller kanske inte riktigt så eftersom vi inte är så jättelika varann men som henne på denna bild fast som mig då... typ...
Smal, stark o vacker! Denna bild är mitt mål.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fy FAN va långt hår jag hade... JAg vill oxå se ut så... :P

Anonym sa...

Ja, visst e d kul (o inte alls kul) o kolla på gamla bilder =)