lördag 19 januari 2008

Min fethet

Jag har kommit på det senaste knepet för att slippa denna fethet jag är instängd i. Jag ska söka till Du är vad du äter. Sen för att slippa visa upp 85 kg fläsk i TV i bara underkläderna måste ja ju hårdbanta å det grövsta. Sveriges befolkning måste ju få se en smal o snygg snärta annars vill jag inte vara med i TV. O sen lär dom inte välja mig iaf o då slipper jag äta hennes äckliga bönor o linser. Hatar sån mat. Skulle gå under på en vecka då jag inte skulle få i mig nåt alls. Fast då blir jag ännu smalare iofs.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, man får tacka för länken till min blogg!
Jag har inte hunnit läsa din blogg på ett tag men idag har jag pluggat igenom, det är ett nöje att läsa den hjärtat!
Kramar från
Kära Svärmor

Anonym sa...

Tack, du e för rar. Kul att kunna roa någon =)