lördag 12 januari 2008

Spark-fan

Fans helvetes jävla (placera din värsta tänkbara svordom här) spark! Skitsparken kom inte direkt med Ikea-beskrivning om man säger så. Här på landet fattar tydligen alla hur det ska vara så det räcker med ett enda

Montera ihop delarna o dra åt skruvarna hårt!

Men jag försöker tänka logiskt o gör upp en visuell spark med delarna jag har o får fram att inte fan ska handtaget luta framåt. Så jag monterar beslagen på styret o styret på medarna så det lutar lite bakåt o så på med sitsen i medarna. Sen ska sitsen bara spikas fast men tror ni skiten passar?? Nej, handtaget ska vara åt andra hållet men jag har aldrig sett nån komma farandes hängandes över sitsen så hur fan har dom tänkt sig? Då trillar 5-kronan ner, beslagen sitter åt fel håll såklart så det är bara att börja om igen - med varenda en av dessa små jävla skitskruvar. Men, men, jag är inte bitter... Det är nu man ska välja glädje. Det är nu man ska tänka positivt.

(jag ska bara i mitt stilla sinne komma på något)

¤ Det var ändå dags o avbryta o gå in o göra lunch.
¤ Nu får jag nöjet att pilla lite mer med verktygen, jag gillar ju faktiskt o skruva ihop saker.
¤ Det går inte att åka spark idag iallafall.

Inga kommentarer: