torsdag 31 januari 2008

Oträningsvärk?

Är man officiellt fet om man har sönder träningsmaskinen eller tränar man bara för ihärdigt o det är ett tecken på målmedvetenhet? Nu är det andra trappmaskinen som går sönder. Den förta tror jag hade en maxvikt på 100 kg o så mycket väger jag faktiskt inte och den andra dyra varianten hade max på 113 kg o så mycket väger jag definitivt inte. Men lik förbannat är dom sönder nu o utom räckhåll för lagning. Hoppas jag hittar kvittot om det nu går att reklamera. Det värsta är ju att nu när jag äntligen börjar gå ner i vikt så blir det ju träningsuppehåll. O min oträningsvärk kommer komma tillbaka.

Kan man ha oträningsvärk förresten? Jag märkte då när jag var sjuk o inte tränade på 1,5 vecka att jag fick så ont i knäna. Jag kunde inte sitta på huk. Kunde inte sätta mig ner på golvet med mina barn utan att hålla i mig i nåt. Kunde knappt resa mig från toaletten men när jag tränar så har jag inte lika ont. Så jag kallar det för oträningsvärk.

1 kommentar:

Anonym sa...

fan vad trist :-(

hoppas du kan reklamera den