torsdag 31 januari 2008

Min hjärna säger en sak

Det finns idioter överallt..Ibland blir jag bara så trött på folk. Vilken vettig människa som helst som vill gå ner i vikt fattar ju att det bästa man kan göra när träningsmaskinen gått sönder är inte att i sin deprimerande tillvaro köpa en påse godis?? Om jag hade hittat värsta träningsmaskinen på rea för ingenting typ, DÅ hade jag kunnat fira kanske med en påse godis? Suck.. Men men, jag tröstar mig med att det var en liten påse o att jag faktiskt inte ätit upp den än så jag kan ju spara den =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till

Anonym sa...

Finns inte garantin kvar på den där grejen?
Låt bli godiset!

Anonym sa...

Aha, kvitto va dé!

Vi har en speciell låda för kvitton på alla maskiner inköpta till huset, men det hjälper inte er nu att skaffa en sån, men kanske till nästa gång! ;)

Anonym sa...

Vi har en hylla där kvitton ligger o väntar på att få hamna i en pärm men av nån anledning så finns det inte där, men vi bor på landet, dom trodde inte det skulle behövas så vi får väl se...