lördag 12 januari 2008

Familjealbum

Tänkte att inför dagis på måndag (ve o fasa)... Undrar om man skall göra nåt litet collage över barnets familj. Det brukade vi låta föräldrar göra. En liten sida med "det här är jag o min familj". Jag vet precis vilka bilder jag ska använda =)

Det här är jag!

Min snygga mor o far!




Min tjusiga lillasyster...

O resten av dårarna...


Mormor


Morfar nr 2


Moster nr 1 (inte 1 som i bästa utan 1 som i första/äldsta/gammlaste snart fyllda kvarts sekel-mostern)


Moster 2


Låtsas morfarsmor (fast hon är inte så på låtsas förstås, hon är ganska riktig)





3 kommentarer:

Anonym sa...

Ni verkar ha / vara så roligt /-t+a där uppe på landet, kanske vi flyttar dit!

hönsmamman sa...

Ja, kommer ni hit kan ni få låna glasögonen ni med =)

Anonym sa...

Klart det är favoritmoster 1, som i bästaste/första/snygaste/bästa haha... (Detta är då inte favorit tantmoster som skriver utan det är heeeeelt anonymt... :P )