tisdag 8 januari 2008

Låtsasduscha?

Nu kan jag egentligen inte blogga för jag är inte hemma men jag smiter in ändå =)

Vi bor ju ute hos käre svärmor och igår lånade jag duschen. Hade glömt hur härligt det är att duscha på riktigt. Vår dusch hemma är det ju så dåligt tryck i att dom 3 små strilor som kommer gör att man knappt känner sig blöt. Innan vattnet går har gått igenom håret så har man hunnit frysa ihäl. Men här - här.... Här strömmade vattnet ut o omfamnade hela mig. Tror jag ska ställa mig i duchen hela dan sen innan vi åker hem bara för att...
En sak jag tänkte på där jag stod o sneglade mot svärmors fina badrumshylla med allehanda tvålar o schampoon, det är ju att jag förstår varför tillverkarna väljer engelsk text på sina produkter. För vem vill tvåla in sig med en "naturlig duschkräm med sjösmör?"

1 kommentar:

Anonym sa...

Sjösmör!
Nej, fy va äckligt!