onsdag 2 januari 2008

Facebook

Facebook! Vad är det för påfund egentligen? Ett Lunarstorm för vuxna? Eller ännu värre egentligen.. Folk som skickar vibrerande hamstrar och vill slåss med sina vampyrer? Tycker det är jätteroligt att hitta gamla klasskompisar som man inte sett på en hel bunt med år o så men att klä snögubbar eller upptäcka vilken disneyfigur man är... jag vet inte jag...
Vad ännu värre är att nu har någon lagt till mig som vän men jag har ingen anig om vem personen är. Att man gifter sig o byter namn är ju ganska vanligt men jag kan ändå bara inte lista ut vem det kan vara. Eller har hon tagit miste på mig? Om jag INTE godkänner henne, blir hon besviken då? Vi kanske kände varann bra för länge sen bara det att jag förträngt det? Var jag en dålig vän då?

2 kommentarer:

Anonym sa...

du tänker på så konstiga saker syster ((((=

Anonym sa...

hehe, ja ja måste ju. ingen annan gör =)