måndag 24 november 2008

Bakom ett hus i en sjö på en sten

Min man är ett stort fan of Per Gessle. Alltid så lätt att sjunga med i hans låtar säger han. Bara nynna lite om en sten i en sjö bakom en skog nånstans där man sitter o fiskar fast man hellre vill vara hemma o tänka på sin flickväns bröst i morgonljuset, så har man alltid rätt nånstans. Dock ställer hans nya hit till det lite då den är på Engelska. Så han nöjer sig med att bara nynna melodin så hör man vips ingen skillnad längre *S*
JAG tycker inte Per är SÅ hemsk faktiskt även om jag itne rusar ut o köper alla album. Jag laddar inte ens ner dom (för det fååååår man inte) men jag tycker han är lite trallvänlig trots allt....

(ps. min man gillar inte Gessle för dom som inte förstod ironin måste jag kanske tillägga, annars vågar jag inte komma hem ikväll *S*)

Inga kommentarer: