lördag 1 november 2008

Jag är kluven

Jag gillar Lotta på bråkmakargatan. Jättemycket. Har alltid gillat henne och hyschar barnen när de blir för högljudda när det går som barnprogram - JAG vill ju se. Jag har nog blivit lite hemligt kär i Claes Malmberg, så långt har det gått. En så otroligt mysig o lugn pappa som man bara vill krama om (ja, jag är medveten om att han inte ser riktigt så mysig ut nu men ändå). Storhönan gillar oxå Lotta. Så mycket att hon varje morgon när jag säger att det är dags att klä på sig brister ut i ett stort, argt DUMMA MAMMA! Sen börjas det, jag hinner inte ens öppna munnen förrän det haglar över mig DUMMA MAMMA DUMMA MAMMA DUMMA MAMMA. Alla kläder killar o sticks som Lottas. Hon ska absolut inte klä på sig - precis som Lotta. Jag gillar ju Lotta (o Claes) men jag gillar inte DUMMA MAMMA!

Inga kommentarer: