måndag 10 november 2008

Tack svärmor

Min svärmor har då spenderat gräsligt mycket pengar på mig i helgen. Hon släpade ner mig till Details o gav mig fria händer. Eller gav en av personalen fria händer kanske rättare sagt. Är det inte otroligt hur en människa kan köra upp händerna lite snabbt runt bröstkorgen o sen talla lite hastigt o nonchalant på boobsen o sen helt pricka rätt storlek på BH:n? Jag är helt imponerad. Men dom e fruktansvärt dyra även om det gör en otrolig skillnad att ha en bra BH. Men den gulliga svärmodern sa att det var en kombinerad födelsedagspresent/julklapp o muta. En muta för lite fler barnbarn. Men inte så många att hon inte har råd att skämma bort dem. Fast med tanke på vad en BH kostar på Details så kan vi lugnt avla ungar ett bra tag framöver *S* Och visst blev det bra, mitt dekoltage ser ju riktigt hyfsat ut (oh nej, jag fiskar aaaaabsoluuuuuut inte efter kommentarer *S*)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är bra söt du, tack för de fina orden! Jag är mest nyfiken på vad din kära make tyckte om dekoltaget?

Anonym sa...

Min make, ja har e ju min make o har således till uppgift att inte se mig överhuvudtaget. Kanske om jag rakade huvudet... Nej då, han sa nånting *S*