måndag 10 november 2008

Vad sa han?

Svärmor undrade vad maken sa? Jo, ikväll frågade jag fint om maken ville ha lite te (lampan i vardagsrummet har gått sönder dessutom så myspys-stämningen är ett ofrånkomligt faktum) o det ville han. Jag fixade o när jag ställde ner hans kopp sträckte jag mig framför näsan på honom endast iförd min nya BH, ett par för dagen inköpta nya fina svarta spetstrosor o en liten topp. Ju mer jag sträckte mig, desto mer lutade han sig - för att se TV:n! Nej, det är inget skämt. Att konkurrera med ett nyinköpt tv-spel går liksom inte. Det är ett under att vi har 2 barn. Dessutom är det ett barnspel så man kan inte dö om man står still ett par minuter o det går heller inte på tid. Men uppenbarligen roligare än ett stycke fru i nya underkläder iaf *S*

1 kommentar:

Anonym sa...

naaaaaaaaaaw.... vilken jävel... :P