fredag 7 november 2008

Hjälp jag är avslöjad

Läs nu innan ni drar förhastade slutsatser *S*
Idag när mannen var nere o rotade i lådor i källaren efter reflexer (börjar bli mörkt nu på kvällarna) så hittade han nåt som jag gömt o glömt... Ett graviditetstest. Jag måste få förklara mig. I somras då ICA kvantum stänge o dom reade ut allt för halva priset så passade jag på. O jag kan inte köpa nåt till halva priset utan jag tänker att jag får 2 för normala priset. Lite som en konstig böjelse jag har för jag tycker att jag var beredd att slänga ut summan o blir glad över att få 2 produkter, jag kan inte vara glad över att det är halva priset. I somras behövde jag 1 test men köpte alltså 2. Jag var lite orolig i somras o då maken bestämt att vi inte ska ha fler barn o jag bestämt att vi inte ska ha mer barn (än) gjorde jag ett test men passerade med godkännt tack o lov. Vad jag nu ska ha det andra till vete katten men kanske kan va bra o ha om inte sista-förbruknings-dag hinner bli innan maken bestämt att vi ska ha mer barn *S*

2 kommentarer:

Anonym sa...

men hallå! du följer ju inte min blogg... :P

Anonym sa...

nämen hallå, yxskaft, du har ju ingen sån funktion ju. Inte ja heller längre, jag tog bort, orkade inte =)