torsdag 6 november 2008

Klockblogg

Jag håller på o tjatar på min man o tuppen i hönsgården att han ska starta en egen blogg. En där han lägger upp bilder på sina klockor. Han må vara klocknörd o när han är inne på sina klockforum brukar jag säga åt honom att sluta porrsurfa, så illa är det, men han tar jävligt snygga bilder på dom. Jag hoppas han startar upp en. För att ni ska uppfatta vilken klocknörd han är så frågade han mig (en ytterst allvarlig fråga på allvar) igår om hans oranga klocka med metallarmband skulle bli snyggare om han hade ett exakt likadant band fast 2 mm bredare? Ja, ni läste rätt - 2 mm! Hur fan skulle man se skillnad på 2 mm? Det är ju som upplagt för sarkasm o mobberi *S*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Han e galen, de har jag alltid sagt ;)

Anonym sa...

Ja, ja vet inte vad jag ska göra av hoonom *S*