måndag 10 november 2008

Idag är dagen en annan dag


Idag känner jag mig jättetaggad. kanske beror det på kalas i ehlgen o allahanda luncher o dylikt på stan i helgen men idag har jag bestämt mig.... igen.... Så detta blev min frukost. Ägg, tomat, ost, rökt kyckling o färskpressad morotsjuice. Tyvärr smakade morotsjuicen precis osm om man vridit saften ur en morot (konstigt va *S*) så jag måste säga att den var nästintill odrickbar. Så jag bytte ut den mot lite yoghurt istället. Den låg ändå på 7g kolhydrater o jag ska väl egentligen bara äta max 5g så .... Idag har jag lektioner kl 13 o allt jag kan tänka på är lillahöna som ska sova första gången på dagis idag *buhu buhu* men det går säkert bra. Nu ska jag ducha o göra mig iordning så jag blir snygg. Min svärmor har spenderat gräsligt mycket pengar på mig för att jag ska se snygg ut, men jag återkommer till det senare.

Inga kommentarer: