fredag 28 november 2008

Modeblogg

Kommer ihåg när jag var runt 13-14 o jag o en kompis hade en storslagen affärsidé. Vi skulle sälja redan slitna jeans o min pappa hånade mig i dagar om inte till o med veckor. Vem faaaaaan skulle vilja köpa trasiga jeans? Vem fan skulle betala för redan slitna byxor. HOHOHO, lät det i flera minuter varje gång man nämnde saken.

Tänk om vi varit 20 år o verkligen kunnat genomföra vår idé, då hade vi nog varit stenrika idag. Finns ju inte en enda affär som inte säljer slitna jeans typ *S* (kom ihåg nu att det var vi som hade idén från början)

Fast ikväll har jag tyvärr gjort samma sak som min fader. Lillhöna kom med en helt ny outfit som hon var helnöjd med, men tyvärr tvivlar jag på att den kommer slå igenom nånsin.

Här ser vi lillhöna i en utsökt vit bakdekoration egentligen som nu placerats på huvudet. Små söta detaljer i form av små moln o en stor jävla Liberokanin (o lite tejp). Under ser vi en elegant hatt (som hon själv uttrycker det) som halkat ner lite så den vilar lätt på axlarna. Att det är storhönas duschmössa låtsas hon inte om...

Och så här går hon ofta *S*

Inga kommentarer: