söndag 10 oktober 2010

Det viktigaste är väl ändå baaaaarnen...

Kapten Jack Sparrow dök upp häromdan på en skola i London. Bland kommentarerna till artikeln kunde man läsa vissa surkartars påstående om att vi var dumma i huvudet om vi trodde att det var något annat än en PR-kupp osv. Till alla er sura människor som uppenbarligen är avundsjuka för att ni inte är 9 år och går på just den skolan vill jag bara säga: Vem fan bryr sig? Tror ni barnen bryr sig? Är väl fullständigt orelevant om det var för att få lite PR eller inte. Ungarna lär nog ändå minnas det och inte avfärda det hela som mediatrams. Jag säger som mamma Mu - tänk på baaaaarnen. Och sen tänker jag som mig själv - tänk på piraaaaaten.

Jag skulle definitivt inte tacka nej om han ville storma in i mitt kök - om så enbart för att göra nån PR-grej. Fast jag tror att eleverna tog det bättre än vad jag skulle göra. I mitt fall skulle det nog sluta med både ofredande o grovt utnyttjande av annans personliga egendom o sen skulle mitt straffregister inte vara så rent längre.

Skulle till o med kunna tänka mig en Fritzl-bunker full med pirater

Skepp o hoj alla läsare, nu ska jag segla vidare i mina tankar...

Inga kommentarer: