måndag 4 oktober 2010

Uthållighet?

Jag har bestämt mig för en vit vecka. Och nu snackar vi inte alkohol för det har jag inte druckit på snart 7 år. Men en kompis o jag körde en inbördes tävlan om att vi skulle gå ner typ 10 kg innan vi sågs igen. Det var i somras o pinsamt nog har jag inte lyckats. Det är helt enkelt för gott med choklad. Men denna sista vecka gör jag alltså tokryck för att iaf hoppa nåt litet ynka kg nedåt.

Jag bestämde mig imorse och det har funkat ypperligt i 4,5 timme

Nu tror jag att jag kommer dööööööö om jag inte får en liten chokladbit...

Strategi nummer 1 - borsta tänderna
Strategi nummer 2 - handla på makens jobb så jag inte törs köpa nåt ifall IcaMalin skvallrar

Tacksam för att jag var inne på Ica i mora tidigt i morse då jag inte alls var sugen

Undra om ungarna har nån liten Kinderbit kvar?

Nä, borsta tänderna var det

Hej på er!

Inga kommentarer: