söndag 10 oktober 2010

Man kanske kan säga att vi kompletterar varann

Min man gjorde det där testet som ska testa om man har vad som krävs för att arbeta inom försvarsmakten. Han låg över medel på alla deltesterna men en liten dipp i minnestestet.

Han tyckte jag skulle pröva

Jag låg under medel i alla test förutom minnestestet där jag låg skyhögt över medel med full pott typ.

Men jag tycker det var orättvist att jag fick så lågt på första testet. Där handlade det om simultankapacitet. och jag spelade ju faktiskt farmville på facebook samtidigt. Borde gett nåt extrapoäng tycker jag.

I andra testet skulle man pussla ihop en fyrkant. Jag pusslar för fan ihop 78 par strumpor varje vecka, borde inte det gälla för något!

Tredje testet var koncentration tror jag (lyssnade inte så noga). Jag tror dessutom att barnvakten surrade till just då så att få medel när man koncentrerar sig på nåt annat tycker jag borde höja snittet.

Fjärde var som sagt minnet o det var det ju inget fel på. Återrabbla sifferkombinationer framlänges o baklänges - bah, busenkelt

Femte kommer jag inte ens ihåg vad det kallades, man skulle snurra på kuber iaf, jag började tänka på toalettstolen jag borde beställa medan ungarna sov.


Men min man var som sagt en fena på detta o borde alltså bli yrkesofficer. Utbildningen ligger i Stockholm. Jag tycker han skall söka. Jag tycker också försvaret ska bekosta en stilig villa i nåt nice område. Dom får gärna packa åt mig oxå =)

Inga kommentarer: