lördag 30 oktober 2010

Första målningen


Ica Maxi - man slutar aldrig att förundras. Häromdan sålde de indianbåtar och idag kunde man lämna in sina griniga barn i lekrummet o hämta en glad kanin istället. Man tackar o tar emot - jag menar en ullig, gullig kanin är ett bra byte mot en trotsig, trött och hungrig treåring.

skåda mina stoooora tänder

eller varför inte lämna affären med en prinsessa i släptåg

o

Sen tog vi en snabb slurpee för att hålla modet uppe tills vi var på leklandet o kunde få i oss lunch. Det är lustigt hur ungarna tycker det är så roligt o vara där med 200 andra ungar en lördag, själv tycker jag att bästa tiden är förmiddagen typ en tisdag och man har leklandet för sig själv =)

Det värsta var bara att mot slutet så hade storhönans prinsessmink suddats ut av bland annat svett och mellanmål, så man kunde nästan tro att jag låtit min unge med den hemska gröna ögonskuggan lekt lite väl länge i sminklådan vilket kändes lite WT, Men men, barnen hade kul i alla fall

Inga kommentarer: