tisdag 6 januari 2009

Orättvist

Sitter i panik o funderar på om jag verkligen orkar plugga heltid på kvällar o nätter? Seriöst vill jag inte skicka barnen till dagis på torsdag. Inte på hela januari o helst inte februari heller. Är sjuk nojjig för kräksjukan o vi har klarat oss hittills fast folk omkring oss åkt dit. Skulle nog kunna ha foglossning hela livet om det garanterade mig o mina barn ett kräkfritt liv. O nu är jag inte elak mot maken o inte inberäknar honom, för han är fan immun o har inte spytt nånsin på dom åren vi varit tillsammans. Det är grymt orättvist.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Allvarligt!Jag har haft kräkfobi så länge jag kan minnas men nu är den borta i princip.Att ha många kräkor i huset är som KBT terapi!Man kan bli botad från sin rädsla.Kan jag kan alla!!!!!!
Fasen vilka söta barn du har!Vad ska du plugga?

hönsmamman sa...

Tack, vad värmer en mors hjärta mer än höra att hon har söta barn *snyft*

Jag pluggar Autism o funktionshinder, handikapprätt o människor i behov av stöd typ.

Det är inte så illa när man väl får skiten, då e man uppe i det. Det e jobbigare innan när man svävar i ovissheten om när det kommer slå till. Vem faller först? Kommer jag kräkas bland folk? Vad kommer förstöras av barnkräks denna gång?