lördag 24 januari 2009

Ungdomar är korkade

Vad är det med ungdomen idag? Det måste vara nåt fel på dem...
Vi kommer troligtvis få inneboende till hösten. Min mans kusin o hennes pojkvän som ska gå en utbildning här uppe i skogen. När jag fyllde 18 flydde jag härifrån. Då fanns det ändå 1 krog med disco, nu finns det nog ingen alls förutom 1 månad under sommaren då alla turister måste roas.
Att man då väljer att frivilligt flytta hit när man gått ut gymnasiet o förväntas leva livets glada dagar övergår mitt förstånd. Men det ska bli jättekul att ha dem här, dom är så välkomna. Men klaga inte på mig sen att jag inte varnade innan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe tänk så olika man är eller om tiderna förändras :-)
Det blir nog bra tror jag...

Anonym sa...

de finns la krog i Mora året runt jue....