lördag 31 januari 2009

Mammlig anatomi


Här har man gått runt o funderat på när storhöna ska börja rita huvudfotingar för det kollar dom på 4-årskontrollen på bvc. Visserligen så glömmer bvc alltid bort oss gång på gång så det är ingen fara. Vi har gott om tid att öva. Den här gången ska jag itne ringa utan se hur lång tid det går innan vi blir kallade (om vi blir kallade).

Men idag då, så ritade hon 2 perfekta gubbar. 2 kompisar sa hon. Vet itne om hon övat på dagis för här hemma har vi itne sett röken av några gubbar. O andra sidan brukar hon bara kunna saker när hon väl kan saker så...

-Mamma, en ska ha tuttar oxå.
-Aha, ok.
-Här ska dom sitta, här nere på magen vid benen.
-Jaha?
-Som du, mamma.

Tack då, skitunge *S*

Note to self: Aldrig mer visa mig naken (eller visa mig överhuvudtaget) för mina barn igen förens bebisen är ute o allt sitter där det ska igen o lite till...

(det är den som har tuttar, fast bara en visserligen, som är till vänster. Ser mer ut som en navel tyckte jag, men det är hon själv som är till höger för den har mer hår förklarade hon)

6 kommentarer:

Anonym sa...

tihihihih

Anonym sa...

Hahah Skrattar så jag dör :)

Anonym sa...

Ja, det år ju tur att det kan roa någon *s* Men det blir nog bh dygnet runt framöver =)

typBaeckman sa...

ahahahah x)

Anonym sa...

Herregud!
Här har man handlat dyra BH:ar och ändå skrämmer du barnen ! *skrattar*

Anonym sa...

Ja, ja ska genast sluta skrämma barnen. Dom kanske aldrig vill ha egna barn sen när dom ser hur man blir... Från o med nu är det dygnet runt som gäller =)