torsdag 5 februari 2009

12 år är ingenting

Jag läste en artikel om en sjuk man. Han hade låst in sin fru o sin älskarinna o bl.a misshandlat dem o 2 små barn under flera år. Direkt under artikeln syntes en stor annons från match.com med rubriken "Hitta din drömpartner redan nu i vår"

Nu är ju jag redan gift o så, men om jag inte vore det så vet jag inte om jag hade varit så sugen på o leta partner efter den artikeln...

(Rubriken syftar på att mannen i fråga blev dömd till 12 år fängelse, personligen har jag inget problem med att leva utan såna människor, så hade jag varit kung hade jag satt obligatoriska straff på livstid på öde öar. Där kan dom sitta o försöka överleva bäst dom vill)

2 kommentarer:

Jenny sa...

Match.com kanske inte har några bra karlar kvar och vill inte att kvinnorna ska vilja ha nån för då blir de ju avslöjade, därför sätter de sin annons under denna artikel... Jag gillar din blogg förresten!

Anonym sa...

Nä, alla bra pojkar kanske är slut. Dessutom har jag tänkt på att alla personer i såna annonser för datingsajter är så jäkla snygga. Man kan ju undra varför dom har problem o hitta en partner. Förklaringen skulle ju kanske vara för att dom är sjuka i huvudet då o låser in sina tjejer... Tack för komplimangen =)