tisdag 10 februari 2009

Ensam?

Jag känner mig som den ende i hela Sverige som inte följer melodifestivalen. Eller som ens ser lite grann då o då. Eller ens är intresserad överhuvudtaget. Det var mysigt när man var liten o bullade upp med chips o läsk o alltid somnade innan det var klart men mamma väckte en när segern var avgjord så man fick höra vinnarlåten. Sen blev det mer lockande att ränna ute längre o längre på sista april o då fick man ju tyvärr offra melodifestival. Sen började dom med deltävlingar o andra chanser o allt vad dom nu har, o då måste jag nog tyvärr säga att jag inte ens känner något som helst intressa av att ge det hela ytterligare en chans. Jag får bänka barnen vid TV:n framför nåt annat med lite snarr o låta dom däcka i soffan en gång om året.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du är inte ensam. *vinkar hysteriskt med handen och flin-grinar*

Anonym sa...

Ensam ?? ahh nej . jag trodde jag var ensam *ler*
vilket jävla skit

Anonym sa...

Här sitter två till som inte ser på såna skitsaker...

hönsmamman sa...

Det känns tryggt att man inte är ensam då. Vi kan ha egna TV-kvällar med popcorn o saft.

Anonym sa...

Jag som äääälskar Melodifestivalen! Å tänk om Per Gessle skulle ställa upp, vilken lycka! Han e ju ba' fööör bäst, asså!

*kräks en smula*

Anonym sa...

Ja, jag vet ju hur mycket du dyrkar Per Gessle så jag passade på att beställa hans samlade verk från cdon till alla hjärtans dag gullet. Blir det bra?