onsdag 4 februari 2009

Huller om buller i hjärnan

Fan, mitt 500:ade inlägg kommer itne bli nåt roligt inlägg. Mest förvirrande. Allt började ju så bra. Jag kom in på en kurs som jag stod som reserv på men beslöt mig för att läsa ändå bara för att den verkade intressant o kul. Visade sig att det var tur det för ena 50% kursen ger inte 50% enligt csn men allt det där har jag dragit förr. Jag sörjde lite över att jag inte kom in i 2:a urvalet på spädbarnspsykologin utan fick dras med min handikapprätt men men. Nu flöt ju allt på o handikapprätten verkade ok om än lite tråkig.

Idag fick jag brev om att jag var välkommen till spädbarnspsykologin iaf. Men den är oxå på 50% vilket jag blev överlycklig för då jag har råd att helt välja bort handikapprätten (är ni fortfarande med) för läsa 175% blir nog lite mycket även för mig. Vad som nu oroar mig är att det längst ner i brevet är att det kommer vara 2 undervisningstillfällen (2 lördagar visserligen) nere på campus o då ska man alltså till KALMAR. Jag har varit i Kalmar (dock endast ett par timmar under en bortamatch men ändå). Jag vet att det är LÅNGT o då bodde jag ändå närmare än nu. Så nu väntar jag på att kursledaren ska avsluta sitt sammanträde så jag kan ringa o höra hur obligatoriska just dessa träffar är. Jag vill ju verkligen byta kurs. O jag måste ju säga upp andra kursen snarast för att slippa kåravgiften...

Allt blev så rörigt helt plötsligt.... men säg att jag gör rätt som byter om det funkar. Visst låter spädbarnspsykologi roligare än handikapprätt?