onsdag 18 februari 2009

Pappa vet bäst

Nu är jag faktiskt lite gladare. Har pratat med min pappa som jobbat som bilmekaniker större delen av sitt liv, o när jag nämnde i förbifarten att det var nån spännrulle så utbrast han i ett enda långt aj, aj, aj typ. Sen frågade han om topplocken klarade sig? Inte fan vet jag, verkstan sa inget om nåt topplock men det skulle gå på 8,5 tusen. Även han sa då att vi haft en jäkla tur som klarat dessa lock annars hade det blivit betydligt dyrare. Så jag får väl vara nöjd även om det tar emot.

Nu ska jag sluta tjata om min bilolycka, end of story, cold case!
Och dessutom vill min man att jag inflikar att vi faktiskt inte köpt nån ny bil än (jag har förstås redan köpt den i mitt huvud) men vi ska in imorgon så han oxå får se vilken underbar liten bil jag hittat (eller stor).

Inga kommentarer: