lördag 7 februari 2009

Middagsångest väck

Jag tror jag skall starta en matblogg. Där kan jag lägga upp dagens middag varje kväll o om nån känner sig oinspirerad så kan man bara kopiera mig. Om man inte har alltför höga kulinariska krav vill säga. Min man tyckte det var en strålande idé.

"Dagens middag bloggen" skulle tjäna 2 syften antar jag. Dels skulle jag känna mig pressad att utöka matsedeln här hemma till något mer än falukorv, köttbullar o fiskpinnar typ, och dels skulle ni få en hel del tips om vad som faktiskt är oätligt.

Tror att jag bloggade för länge sen om en variant av kycklingfajita med riven choklad som lät så gott men slutade i ett samtal till den lokala pizzerian.

Ikväll höll jag på att göra ännu ett fatalt misstag men jag kanske ska spara det till matbloggen. Ja, det ska jag o nu ska jag sätta mig o försöka lägga upp en ny blogg. So long för ett tag...

Inga kommentarer: